UP Generation este programul de care tinerii au nevoie să se pregătească pentru reușită în viață. O demonstrează și un studiu realizat în colaborare cu Agenția de cercetare de piață MKOR. Concluziile acestui studiu arată că tinerii cu vârste cuprinse între 16-24 de ani vor să urmeze programe diferite de curricula tradițională.
Cunoștințele acumulate pe băncile școlilor și facultăților nu sunt suficiente pentru ca tinerii să aibă un viitor de succes. UP Generation și MKOR au realizat un studiu, al cărui scop a fost să vadă care sunt ariile de interes ale tinerilor, neacoperite de curricula din unitățile de învățământ. O primă concluzie arată că 72% dintre tinerii din România își doresc să învețe mai mult decât le oferă școala sau facultatea.
Întrebările acestui studiu au dorit să evidențieze și ce cursuri le-ar fi necesare tinerilor, pentru o dezvoltare personală adecvată și o viață profesională plină de satisfacții. Astfel, primul în top este cursul de educație financiară, ales de 37% dintre cei care au participat la acest studiu. Locul 2 este ocupat de vorbitul în public, iar pe 3 se află marketingul și comunicarea. Leadership-ul și educația antreprenorială sunt alte domenii spre care tinerii trebuie educați suplimentar.
Studiul realizat de UP Generation și MKOR a devoalat și faptul că răspunsurile sunt influențate de etapa de viață, dar și de genul repondenților. Adolescenții pun pe primul loc exersarea vorbitului în public, în timp ce studenții vor să aibă o imagine mai clară asupra educației financiare. Fetele sunt mai atrase de dezvoltarea inteligenței emoționale și a empatiei, iar băieții de zona tech și de vânzări și negocieri.
Alte concluzii ale studiului
O altă întrebare a fost legată de schimbările pe care ar vrea să le aducă tinerii în viața lor, pentru a se simți împliniți. 14% au ales stabilitatea financiară, iar 12% învățarea și educația. Un alt aspect care a reieșit din acest curs desfășurat în luna mai a fost reprezentat de faptul că tinerii apreciază accesul la mentori. Rolul acestora este de a-i ghida în dezvoltarea personală și profesională.
UP Generation are o serie de mentori și un program de mentorat bine structurat. “Ne dorim să antrenăm viitorii antreprenori ai Generației Z pentru business și pentru viață, prin intermediul singurului program de mentorat din România de acest fel. Avem suficiente date despre ce vor tinerii, știm nevoile mediului de business, așa că șansele de a ne așeza cu toții pe aceeași pagină vin dintr-o cunoaștere profundă și aplicată cu mari șanse de aliniere”, a declarat Monica Florea, CEO și fondator UP Generation.
UP Generation este un program structurat pe 3 niveluri. Primul – pregătirea pentru viață, prin programul de mentorat Life Skills Pro, adresat tinerilor cu vârste cuprinse între 16-25 de ani. Al doilea nivel este reprezentat de pregătirea pentru carieră și business, prin intermediul Business Pro, un program de mentorat de un an, care vizează tinerii de peste 20 de ani. Anul al treilea vizează lansarea unui business personal, printr-un program de mentorat pentru tinerii care au împlinit 23 de ani.
Programul de mentorat Life Skills Pro a debutat deja și le-a propus tinerilor teme precum abilități de comunicare, dezvoltarea încrederii în sine, recunoașterea emoțiilor și confruntarea lor, îmbunătățirea performanțelor personale și profesionale.