Media

Monica Florea, pentru Profit.ro: ,,Mediul de business nu are capacitatea să suporte pe de-a-ntregul acest cost al învățării”

Profilul și nevoile generației Z sunt cu totul diferite față de generația anterioară atât în ceea ce privește viața personală, cât și cea profesională, spune, la emisiunea PROFIT LIVE de la PROFIT NEWS TV, Monica Florea, CEO UP Generation, un program de mentorat pentru tineri și adolescenți. „Tinerii își doresc să aibă succes, să câștige bani, uneori cu ușurință, să-și găsească echilibrul între viața personală și cea profesională, flexibilitate, libertate, să conteze, să li se acorde atenție, bonusuri, să se dezvolte permanent profesional, dar și să învețe”, precizează aceasta. De altfel, recent, UP Generation în colaborare cu agenția de cercetare de piață MKOR a realizat și un studiu pentru a descoperi care sunt nevoile tinerilor, în special în ceea ce privește activitatea lor profesională.

„Șapte din zece tineri din România își doresc ca școala să îi pregătească cumva pentru viață, să se descurce, să poată să-și găsească un drum și un sens. Asta este principala preocupare a tinerilor, iar dintre ariile pe care ei și le doresc să le studieze sau să le stăpânească educația financiară e cea dintâi opțiune a lor, după care partea de public speaking, comunicare și marketing.

După aceea, există domenii puțin mai aplicate în zona de business. Își doresc să învețe leadership, management, marketing și o mare pondere dintre tineri își doresc și partea asta de IT. Inteligența artificială reprezintă pentru ei o zonă de interes”, spune Monica Florea.

Urmărește interviul integral aici: https://www.profit.ro/profit-live/video-profit-live-monica-florea-ceo-up-generation-exista-mare-prapastie-adanceste-tot-mult-ultimul-timp-mediul-business-capacitatea-suporte-ntregul-acest-cost-invatarii-21661293

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *